BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, January 14, 2010

At The Very First Day

Hari ni hari first pendaftaran... Pagi tadi aku tak susah nak membangonkan diri dari tempat tidor.. Sebab memang dari semalam aku tak tidor... Maybe mata ni dah terbiasa dengan waktu tidur songsang yang aku amalkan waktu cuti sem... Arghh...

At First.. im too excited to register as a 7th semester student... But when me and all my housemate arrive at the hall.. Theres a lot of student that have been compound by some of the lecturers there... (sighs...) is this damn place got lack of money problems!!!!!...Takkan la semua bende nak kene saman... I want u all to look at the compound fee at our place... I bet if u were here u will feel what i feel...

Rambot Panjang (tak kire la sikit or banyak) = Rm 50
Tidak memakai kad matrik = 50
Memakai Pakaian Yang tak Sepatutnya (Even kalau kitorang pakai quadroy or patches pocket khakis pon tetap akan dikenakan tindakkan) = Rm 50
Parking = Rm 100 (mengalahkan saman parking DBKL lagi)

Itu cuma sebahagian dari saman yang aku ingat... Tapi memang banyak lagi la saman yang ada kat sini... 3 tahun aku duduk sini.. dah tak larat nak buat rayuan untuk kurangkan saman.. Kalau tak buat rayuan alamat melepas la duit or keputusan periksa akan di gantung... kejadahnya Weh!!!.. agaknya tempat ni da takde duit sangat kot... As a student.. kitorang bukan la banyak duit sangat... Rm 50 tu dari aku bayar saman baik aku simpan buat makan...

Kesudahannya... kitorang yang beriya-iya nak mendaftarkan diri telah balik kerumah... Baik aku sambung tidor je dari mengadap saman... Lagi senang daftar hari lain yang tak perlu nak beratur panjang-panjang....

Hurm... apa pulak akan jadi hari-hari depan dalam 2010 neh... Hope so banyak kenangan manis yang dapat dibuat...

Thankz Kerana sudi Menjengah Okey!!!


4 comments:

Habibul Ambia said...

Students Mane ?

Railey said...

Ade la... hahahaha

Anonymous said...

good to see the blog alive.
best of luck!

Railey said...

yeah thanks,,, it been a while since i leave it